czwartek, 6 marca 2014

Witajcie Kochani :)

Witajcie Robaczki moje Kochane :)
Dziś z powiewem kolejnego niezbyt u mnie ciepłego dnia postanowiłam co następuje :

Zaczną pojawiać się tutaj  tutoriale :) 
Tak !! 
Zmieniamy charakter bloga :) 
postaram się oczywiście w miarę moich możliwości :) 
Przedstawiać Wam różne rzeczy od tak zwanej Kuchni :) 
Jeśli maci jakieś konkretne prośby zachęcam do przedstawienia mi propozycji :) 
Postaram się to wykonać i  Zrobić dla Was tutorial mogą to być rzeczy których jeszcze nie robiłam :) 
Zobaczymy co Nam z tego wyjdzie :) 


Dziś szczerze się przyznaję mam troszkę zaległości więc nadgonię i wstawiam zdjęcia

a jak to tylko będzie możliwe wykonam dla Was pierwszy tutorial :) 

Zatem do pracy rodacy :)  



Kolejna z uroczym motylkiem w pastelowych kolorach :) 




Propozycja dla tych co lubią brąz



 Oto przed Państwem kolczyki kaboszonki które przeniosą nas w czasie prosto pod wieżę Eiffla
Jeśli chcecie takie kolczyki piszcie śmiało zamiast wieży Eiffla może tam pojawić się jakiekolwiek zdjęcie sobie zamarzycie
Zachęcam świetna pamiątka lub prezent dla ukochanej Kobiety na dzień kobiet kolczyki z Waszym zdjęciem Zatem Panowie do dzieła Zróbcie swoim kobietom super niespodziankę

( To zdjęcie jest zdjęciem poglądowym kolczyki nie są ukończone z racji tego że można wykorzystać wiele pomysłów )

Kolejnym pomysłem jeśli ktoś lubi np sówki może ona znaleźć się również na kolczykach a mogą to być także kropeczki poniżej zdjęcia poglądowe takich oto wzorów
Zapraszam







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz