wtorek, 28 stycznia 2014

Bransoletka własnego projektu :)

Siemanko :|) 

Troszkę z czasem popłynęłam miało być wcześniej i to dużo wcześniej ale niestety jak zwykle :) mój zegar inaczej odmierza czas hehe :) 

 Dziś troszku sprzątałam i całe popołudnie  siedziałam ,
wieczorkiem  koniecznie wena kazała mi coś stworzyć :D 

Ale ja jak to ja zamiast stworzyć to co obrałam sobie za cel stworzyłam coś innego
 i jak się okazało niestety łatwiejszego niż mój cel :( 

Ale powstała bransoletka  nie widziałam jeszcze takiej :) 
Jeśli Wy widzieliście  lub widziałyście bo zapewne większość kobitek tu zagląda jak nie tylko same kobitki :) 
Bransoletka jest w kolorach : niebieskim, ecri i srebrnym 





Na dziś a raczej na ten wieczór 
( bo dziś to może jeszcze coś się pojawi )
wystarczy czas iść pod pierzynkę i przytulić się do męża :) 
Dobranoc buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz