niedziela, 19 stycznia 2014

Po egzaminowo...

Witajcie w mojej bajce...
Dziś tak zaczynam z innej beczki ,
mianowicie moim zdaniem Polacy to naród który z natury chwalić się lubi :) 
Więc i ja dziś zacznę od pochwalenia się !

ZDAŁAM ! ZDAŁAM ! ZDAŁAM !

Jak zwykle w siebie nie wierząc pojechałam w sobotę na zajęcia  na egzamin pisemny z 
Teorii Terapii Zajęciowej :) Wbrew pozorom pisząc jedynie z mojej małej główki zdałam na 4 :) 
Wiem wiem mogło być lepiej ale ta ocena mnie cieszy niezmiernie :) 
 Natomiast niedziela przyniosła jeszcze więcej radości :-D 

Egzamin z BHP zaliczony na 5 ! :) 
Egzamin z Patologii z klinicznym zarysem chorób też na 5 ! :) 
  Weekend można zaliczyć do udanych :) 

A teraz dosyć chwalenia z tymi ocenami nie samą szkołą człowiek żyje. 
Bynajmniej nie ja ... 

Chciałam Wam pokazać kolejne dwie bransoletki które powstały, że tak powiem w między czasie :) 

Oto pierwsza z nich :) 


Druga bardzo podobna do pierwszej :) 
Obie utrzymane w stonowanych kolorach bo akurat taki miałam nastrój dnia tworzenia 
(z lekka zamulony ) he he 

Druga bransoletka prezentuje się tak :) 


Jutro pojawią się kolejne nowości
 m.in. kolczyki z drewna zdobione metoda decoupage
i kilka bransoletek :) 
Także zapraszam 
Istnieje możliwość nabycia  poszczególnych wyrobów więcej informacji  udzielę w odpowiedzi na wiadomości prywatne :) 
A teraz pozdrawiam i buziaczki Kochani moi czas odpocząć :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz