poniedziałek, 27 stycznia 2014

Faza wymyślania:)

Witajcie natłok myśli i pomysłów jakoś nie pozwala mi ruszyć z miejsca i zabrać się za pracę !
Ostatnimi czasy  zaniedbało się troszkę mieszkanko  ;( 
Z racji tego że miałam i egzaminy i tworzyłam to jakoś tak się pokulało wszystko nie tak jak powinno :) 
Dziś postaram się wrzucić kilka rzeczy jeszcze, chociaż nie wiem o której to będzie bo trzeba troszkę ogarnąć ten cały bajzelek co się zrobił  :) 
Zima Nam niestety nie odpuszcza :( 

Ale plusem tego był wypad ze znajomymi na narty :D 
Mój pierwszy taki w życiu heh i jak zwykle zaliczyłam taki upadek, że ponoć aż się kotłowało hehe 

Ale wstałam otrzepałam się i próbowałam dalej :) 
Później jakoś szło ale najważniejsze, że była zabawa :)
Mam nawet pamiątkę ale to już po śnieżnych szaleństwach :) 



A teraz zabieram się za dalsze porządki :) 

Do miłego :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz