czwartek, 23 stycznia 2014

Chustecznik Decoupage :)

Witajcie :) 
 Dziś zaczęłam robić chustecznik :) 
NIe miałam zbytnio pomysłu ale równocześnie nie mogłam się doczekać efektu końcowego 
i takim sposobem powstał jeszcze na wpół surowy chustecznik :) 
W między czasie z natłoku weny powstała również bransoletka  typu shamballa :) 

Najpierw zobaczcie chustecznik i oceńcie sami jak się Wam podoba :) 
Fakt faktem nie jest jeszcze polakierowany ale konturówka musi porządnie wyschnąć 



 Jutro po polakierowaniu dodam więcej zdjęć  :) 

Bransoletka która powstała może być kompletem razem z kolczykami spiralkami :) 
Niedługo powstaną do kompletu kolczyki z samych kulek shamballa jak i zawieszka :) 
 Na razie przedstawiam Wam uroczą bransoletkę :)



Zapraszam do komentowania :) 
(bo pomyślę że się nie podoba )


Dziś dzień minął dość spokojnie muszę się przyznać przyciemniłam troszkę włosy. 
Oczywiście gdybym mężowi nie powiedziała to zapewne by w ogóle nie zauważył :((((

Senność ostatnio mnie tak przytłacza, że najchętniej nie wychodziła bym z łóżka :(( 
Sama nie wiem co się ze mną dzieje może jakaś choroba kto wie :) 
No nic trzeba iść wziąć ciepełki prysznic i pod pierzynkę w ten jakże mroźny wieczór . 

Dobranoc moi mili :"* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz