czwartek, 2 stycznia 2014

Nowy 2014 .... czy lepszy ?!

Czy Nowy zawsze oznacza lepszy ?
Być może tak bo u mnie gorzej już chyba być nie może. 
Ale nie istotne nie o tym ten blog jest .
Wracam bo chciałam się Wam pochwalić o innych cudach różnościach jakie zaczęłam robić.
Sama jestem zdumiona że coś mi w ogóle wychodzi  ;) 
No ale cóż wracam do rzeczy.
Od niedawna zaczęłam wyplatać koszyki z papierowej wikliny  i wydaje mi się że nawet całkiem mi to zaczęło wychodzić.
Zresztą sami macie okazje ocenić :) 
Poniżej zdjęcia tych rzeczy których zdążyłam zrobić zdjęcia.

Pierwsze były koszyczki małe bo około 20 cm. 
(ale ich zdjęcia szczerze się przyznam nie pomyślałam żeby zrobić)

Później zaczęłam cudować z choinkami i tu mam na to dowód :) 
Najpierw powstały  choinki małe średnio 20-25 cm 





To nie były oczywiście wszystkie jakie powstały bo było ich około 10 :) 
Kolejną w kolejce byłą choinka nieco większa bo 65 cm . 
Takie powstały 3 ale mam zdjęcie tylko tej pierwszej chyba że kiedyś jak znajdę to wstawię. 
 
 


W kolejnym poście pokaże Wam wszystkie koszyczki które powstały jako prezenty świąteczne wazon itp .
Pozdrawiam :)

3 komentarze:

  1. Przepięknie Ci to wychodzi. Masz ogromny talent.

    Jestem z Tobą myślami cały czas!

    Angelika.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło, że wróciłaś :*
    Ja również bardzo często o Tobie myślę i jestem z Tobą! Nie zapominaj o tym, gdy będziesz chciała z kimś pogadać :*

    OdpowiedzUsuń